DeepFresh

Deepfresh 2008 yılında küçük bir atölyede doğdu. Tek bir makine ile başladığı ıslak mendil üretimi bugün dünyada 95 ülkeye kişisel bakım ürünleriyle ihracat yapan dev bir kozmetik markası haline gelmiştir. DeepFresh markası %100 türk sermayeli bir markadır. DeepFresh markasına büyümesini sağlayan ürün portföyü markanın ismi ile paralel olarak insanlara derinlemesine bir tazelik veriyor ve sektörde bu anlamda öncü olmak için her geçen gün kendini yeniliyor.

2008 yılında başladığımız marka yolculuğumuzda logomuz DeepFresh markasının genç ve dinamik yapısı ile paralel olarak değişime ayak uydurmuştur. Yaratıcı ajans ile yaptığımız çalışmalar sonrasında global bir marka olarak dünyada konumlanması için derin ve ferah vurgusu ön plana çıkarılarak ilham veren ve koruyucu marka olarak tasarlanmıştır.

DeepFresh Marka Kişiliği

Kaliteli

Yüksek kalite standartlarında ürünler üretmek. Müşterilerine doğru kalite-fiyat oranını sağlamak ve geniş ürün yelpazesiyle müşterilerinin beklentilerini en üst düzeyde karşılamayı hedefler.

Yenilikçi

Yenilikçi ve ileri teknoloji kullanarak ürettiğimiz kişisel bakım ürünleriyle tüketicinin öncelikli seçimi olmak.

Koruyucu

İnsanların karşı karşıya kaldığı zorlu durumlarda onların yanında olur. İnovasyonları ile engelleri ortadan kaldırır. Çevresine karşı duyarlıdır ve insanların ihtiyaç duyduğu duygusal desteği sağlar.

Güvenilir

Kullanıcı dostu ürünlerle insan hayatını önemseyen, güvenli ve içerikler oluşturmak müşterilerine karşı en önemli misyonu.
DeepFresh markası bebek, kişisel bakım ve ev bakım ürünleri kategorisinde kaliteli, yenilikçi ve tüketicinin ihtiyaçları doğrultusunda rekabetçi ürünler geliştirmek amacıyla Aksan Kozmetik tarafından kurulmuştur.
Sertifikalarımız